jueves, 18 de febrero de 2016

Heziberri eta nir ebizipenen arteko konparaketa

Heziberriren sarrera eta kapituluak irakurri ondoren, neure bizipenekin alderatzera ekin dut eta aukrtitu dudan lehenengo aldaera elebitasunaren inguruan izan da. Gaurko currikulumak elebitasuna bermatu behar dela dio, gerora hizkuntzak jakiteak duen garrantzia dela eta, aldiz, nire haur hezkuntzako etapari begirada bat emanez hizkuntza bakarra menderatzen nuela dut gogoan. Egia da 4 urtetik aurrera ingelera ere lantzen hasi ohi ginela eskolan baina maia oso baxuan. Gainera gazteleraz hitz egiten ere ez nekin, hori gutxi gora behera zortzi urte inguru nituenean ikasi nuen.

Ikusi duten beste desberdintasun nabarmen bat modu digitalean komunikatzeko konpetentzia izan da, heziberriren curriculumean agertzen den konpetentzia bat bada ere, nire haur hezkuntzako bizipenen artean ez dut konpetentzia honen beharraren oroitzapenik. Izan ere, garai haietan teknologia ez zegoen gaur egun bezain garatua eta zabaldua, arlo zientifiko eta teknikoetan erabiltzen zen batik bat, baina hezkuntza arloan, aldiz, ez zen hain ohikoa teklonogiarekin aritzea.

Nire bizipenak kontatzeko aukeratutako 10 argazkien artean irteeraren bat ere hautatu nuen, eta ez nuen aipatu gabe utzi nahi hauek elkarbizitzarako konpetentzia garatzeko benetan aproposak iruditzen zaizkidala. Honekin lotu dut Heziberrik adierazten duen elkarbizitzarako konpetentzia, izan ere, nik nire haur hezkuntzako etapan hau egoki garatu nuela uste dut.


Orokorrean bertan agertzen diren konpetentzia guztiak lantzen direla esango nuke, gero hauek nire ustez irakasle eta eskola bakoitzaren baitan aldatuz doazen arren. Ezberdintasun nabarmenena teklonogia arloan ikusi dut, haur hezkuntzan ez baitgenuen bat ere lantzen, hala ere, lehen hezkuntzako etapan teknologiarekin lan egiten hasi ginela esan beharra dago.

No hay comentarios:

Publicar un comentario